2009-03-08
 16:50:53

LÖ-SÖ

förlåt att jag ej skrev igår men det blev liksom ej tillfälle igår, jag var ute oc delade reklam lappar, pratade i telefon och sedan kom Malin.
Malin kom vi 16-tiden igår och vi började och titta på en film som heter 50 first dates och den var grymt bra eftersom jag och malin inte hunnit ge varandra julklappar så gjorde vi det igår och jag fick en gör fin väska medans hon fick två filmer.
Och det var 50 first dates och a cinderella story. De är två filmer jag älskar och som tur e så verkade malin oclså gilla det annars hade det varit jävligt synd. Men vi tittade iallafall på den ena men bara ett tag för hon skulle hem och äta men sedan kom hon tillbaka och då sov hon över här. Och då började vi med att se färdigt filmen och sedan såg vi på melodifestivalen. Vi gick och la oss ca:01.40

Idag så fyller min farsa år och då kom släkten för vi skulle fira min morbror också, så det kom hit och de åkte nyss hem men det var trevligt men det var ett jävla högt ljud här i huset. Men till sist gick mina kusiner ut. Och just nu sitter jag och tittar på "life og ryan" på MTV. Men jag ska nog sätta mig och plugga ett tag nu men kanske skriver mer ikväll.

PussochKram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: