2009-03-05
 09:35:00

Kvalserien

Leksands första match blir hemma mot Södertälje och jag ska se leksand när de kommer ner för att spela i Södertälje och det ska bli grymt kul men i allafall. Igår satt jag och tittade på matchen mellan Almtuna och Mora och Almtuna var riktigt duktiga. Almtuna vann och gick vidare och ska spela mot Växjö om vem som ska spela i Kvalserien och nu hoppas jag faktiskt Almtuna för innan så vill jag att Troja/ljungby elr Mora skulle klara av playoffen till Kvalserien men ingen av dem klarade ju det så då får vi väl nöja oss såhär.

Petter Ullman kommer inte spela mer av denna säsong efter smällen i björklöven som han ej kommer ihåg men han fick en hjärnskakning. Men då passar han på och opererar Axeln som han redan fick problem med säsongen innan att den lätt hoppar ur led och det känns ju bra för då kan han förhoppningsvis vara bra nästa säsong (och då menar jag skadefri). Under Kvalserien kommer ju Eddie och Mylly tursom och stå i mål men om nån av dem skulle skada sig så kommer Manne komma och hjälpa till. Han spela just nu med Hedemora har jag för mig men jag kommer ej ihåg så mycket.

Jens Bergenström som haft en axelskada men jag tror att han är färdig för att spela första matchen i kvalserien den 13mars och det är en Fredag och vad jag vet ska jag gå och se på Melodifestivalens genrep med Mormor och några till så jag kommer missa dén men men. Jag får klara mig utan den och går matchen på tv så kan man spela in som tur är!

Här är matcherna Leksand ska spela:
OmgångDatumDagTidHemmalagBortalag
113 marsFredag19.15LeksandSödertälje
215 marsSöndag16.30RögleLeksand
318 marsOnsdag19.15AIKLeksand
422 marsSöndag14.00LeksandPlay off
524 marsTisdag19.15VästeråsLeksand
627 marsFredag19.15LeksandVästerås
730 marsMåndag19.15Play offLeksand
82 aprilTorsdag19.15LeksandAIK
96 aprilMåndag19.15LeksandRögle
109 aprilTorsdag19.15SödertäljeLeksand



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: