2009-03-30
 10:02:24

God Morgon

Dagen efter att ha varit på Hammerfall konsert är inte alls roligt för jag typ är död av trötthet, kom hem vid 24 nån gång men jag är döör.  Och jag upptäckte just att jag blöder från fingret men jag pallar ej bry mej. Jag vaknade i morse av att min bror rasade ner för trappen och jag flög upp och han hade gjort illa ryggen. Men jag tror han mår bättre nu iallafall. Vi kan ju alltid hoppas för jag sov när han åkte.

Konserten igår var grymt bra och Hammerfall är grymt bra men jag tror inte jag riktigt passade in där för jag hade typ klänning men jag bytte sedan om till en hammerfall t-shirt och det såg ju en aning bättre ut måste jag ju erkäna och dessutom passar jag ej i klänning. Bästa låten var den sista Heart´s on fire. tycker jag iallafall.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: