2009-03-27
 22:22:46

Fredag

Idag började jag praoa klockan 10.00 så jag gick upp halv 8 för att hinna göra i ordning mej och iadg var det på Mäklarringen. När jag kom dit så fick jag börja där jag sluta och det var att fixa med massa gamla akter som jag ladde i höger från 1998 till 2009 och sedan ner i lådorna. Vid Tolv gick jag åt Lunch och  den åt jhag med Niki och Maritta. När jag kom tillbaka hade jag bara en halvtimma på mig att bli färdig och jag klarade det, vid 13,00 kom brorsan och Farsan dit för att hämta mej och köra mej till knä träningen. Där jag idag fick en ny övning och det är knäböj och då har jag även 1 och 1halvt kilo medcinboll som jag ska hålla rakt framför mej och sedan böja på knäna och ha rak rygg och jag lyckades grymt bra. När jag kom hem gjorde jag en egen ansiktsmask och den blev riktigt bra och jag fixade mitt hår med hårinpackning och allt detta tog 1timma & 30min och när jag var färdig så var det värsta snöstormen ute. Fett jobbigt och jag som hoppades att Våren var här. Men där hade jag fel ytterligare en gång.

Nu är det 1vecka prao kvar och sedan är det påsklov och det ska jag och Malin spendera med alla andra sommar komfimander i kyrkan. Yippie! not men det kan säkert bli kul när vi ska till boda borg. I onsdags var jag och Malin och såg på en teater i kyrkan som kallades Vapenhuset  och handlade om mobbing. Den var anorlunda men ganska bra faktiskt bättre än vad jag förväntat mej.

Imorgon så ska jag hänga med brorsan på hans simtävling och då får jag också träffa gamla simkompisar som Despina, Amanda, Elif och Emilja. Och det ska bli kul, jag ska även prova på de nya kläderna klubben har skaffat fram och såklart ska jag stå och heja som jag alltid är bäst på och hörs mest. Iallafall på de stora tävlingarna som Aquarpid och höstsimianden men Utmanarn som är imorgon är en ganska liten tävling i jämförelse med de andra två.

Och på söndag så blir det Hammerfall på Annext tror jag att det var på :s men jag ska dit med Malin och hennes farsa,Brorsa och Ann, Mina föräldrar och min brorsa. Det kommer bli ganska sent så jag ska sova ganska mycket i helgen tror jag. Men nu ska jag se på finalen i Let's Dance.


Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: