2009-03-16
 20:53:59

4dagar sen jag skrev

Nu har jag varit slarvig och ej skrivit på 4dar och jag måste skriva ikapp mig lite så ni hänger med vad som händer i mitt liv tror jag. Så här var min helg kortfattat. På fredagen så åkte jag med Jonas till Liljeholmen för att jag där skulle träffa Mormor och de andra där för vi skulle till globen och se genrepet. Men han stack när vi kom dit men Jag träffade min moster ganska snabbt och strax därefter så kom alla andra också. På lördagen så blev det ej så mycket gjort men men jag var på sjukhuset och träffade Frida med Jonas,Simpa och Sandra. På söndagen åkte jag till skärholmen och handlade en bok med morsan.. Idag så var det skolan och sedan blev det att vara scoutledare men de där jävla snorungarna lyssnar ej de garvar bara men det är ju bra att jag roar de iallafall. Men de där ungarna är nfantastiskt snälla egentligen men inte när jag är ledare bara.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: