2009-01-25
 18:31:51

Tror ej att det blir nån skola för mig imorn

Nej man ska aldrig säga att man snart är frisk som jag sa för då kryper sig illamåendet sig på och huvudet börjar dunka som om det är en trumma. Men vi får se om det blir nån skola imorgon jag har ej bestämt mej än om jag ska gå halvkrasslig till skolan elr stanna hemma eftersom jag ändå ska till läkaren sen och kolla Astman och min hörsel.
Min hörsel har nämligen försämrats vilket är ganska hemskt enligt mig för jag hör inte vad folk säger och det kan vara grymt jobbigt men det kanske e för att jag har öroninflamtion. men det är alltid bra att kolla upp. Så man är säker.
Idag har jag mest tagit det lungt och vilat men man är lika trött för det vilket är ganska konstigt enligt mej.
Men nu ska jag ta det lungt ett tag och sedan blir det en varm dusch och sedan slänga sej i soffan och fortsätta se på massa filmer tror jag :)
kramochpuss


Http://www.snelflikka.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: