2009-01-21
 21:52:09

Snart NattiNatti

Eftersomn jag är så trött idag ska jag gå och lägga mej efter jag sett sporten klockan : 10.00 sedan blir det nattinatti för mig tror jag faktiskt om jag inte får för mig att träna men det har jag redan gjort idag.
Imorgon är det Torsdag igen och det betyder att jag ska ha Bild och det betyder att jag kommer sura hela dagen för att jag hatar bild och bildläraren hatar mej.
Idag såg jag någon typ Semster svenskarna på tv4 och det var ganska bra faktiskt, det handlar om ett gäng resledare och deras arbete, de verkar ha ett rätt najs arbete det kanske e nåt för mig.
Men nu har jag iallafall fått praoplats på Mäklarringen i Västertorp och Jerker och typ på Kansliet på polisen med det skulle pappa fixa till mig.
Men nu ska jag slappa lite innan jag slänger mig i min stora vackra, sköna säng :)
Kram mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: