2009-01-22
 19:34:09

Sjuk? :s

Jag har grymt ont i huvudet och jag mår illa, så vi får se om det blir skola imorgon men just nu tror jag ej det och jag är grymt sur för gissa vad pappa säger när vi sitter vid middagn jo:
Synd att du är sjuk, annars kunde vi gått och sett Södertälje mot Rögle,
Jag hatar att vara sjuk, jag som ville se på det Fan också.
Jag har just sett Unga Mödrarar som handlar om Tjejer som får barn i tonåren (tidigt) och hur deras vardagsliv ser ut och gud vad starka ungra mödrar e:
En som jag vet är en stark ung mamma är Kajsa läs hennes blogg:
http://www.kajsaochvincent.blogg.se
Hon är ensam mamma och hennes liv är fullt upp, hon är grym enligt mej och jag är less på alla föräldrar och många andra som säger att unga mödrar inte kan ta sig någonstans i livet och att de förstör sina liv.
Då kanske vi förstörde erat liv när vi kom till för de är mammor fast de är yngre, men de tänker på samma sätt som en morsa på 43år elr 70år .
Nu längtar jag efter sommar, men eftersom  det snöade idag så känns det grymt långt borta, Men det sägs att det nu är närmare till Sommaren 09 än vi skulle gå tillbaka till Sommarn 08 som var den bästa sommaren i mitt liv men denna sommaren blir grymmare.
Det blir att bila med husbilen till Italien/Kroatsien och snacka om att jag ska spana killar och sola och bada, fast jag tänker inte bada om det är kallt för då lär jag frysa ihjäl.
Pappa tycker jag blivit en badkruka men det kanske jag blivit men det har jag aldrig varit förr, jag har alltid älska vattnet och jag älskar att bada i havet speciellt på öland.
Men först måste jag komma i form men det hoppas att jag gör för så här ser min tränig ut:
Måndagar: Mina knäövnigar
Tisdagar: Till Jens och träna knät
Onsdagr: Simträning i 1h30min, göra knäträningarna hemma
Torsdagr: Simträning 1h30min, göra knätränigarna hemma
Fredag: Till Jens och träna Knät, göra knä träningarna hemma.
Jens är min personliga knä tränarare på Reagera och han är grymt het och det är inget jag driver om, han ser riktigt bra ut och har grymt mkt muskler.

Just nu önskar jag att jag var Andreas som rapportera Leksands matcherna som får åka upp till Leksand och se de spela mot Mora och sedan Sundsvall på söndagen. Och han känner hela laget och det coolaste är att han känner Eddie Läck!<3
Det är coolt.
Men nu ska jag titta på vänner så ses och hörs<3
puss hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: