2009-01-18
 21:39:45

lite dålig uppdatering

Jag kan vara lite dålig på uppdatera men ska försöka förbättra mig. Men såhär har min helg varit iallafall:
Ifredags så var jag och Shoppade med Sara i Skärholmen, där jag köpte en as snygg leopard klänning och Sara köpte en precis likadan. Sedan efter vi shoppat skulle jag hem för att umgås lite med min Familj och Sara skulle träffa Michelle typ.
Efter det så låg jag och slappade hela fredags kvällen kommer inte ens ihåg vad jag gjorde så det måste ha varit ganska tråkigt iallafall.
På Lördagen gick jag upp aptidigt och åkte till Skärholmen med mamma för att införskaffa Lösnaglar som jag skulle använda på kvällen, Sedan gick vi till Coop och köpte 4semlor som vi skulle äta när vi kom hem och jag ska erkänna en sak, Semlor e inte spec gott.
Klockan typ 14,00 så kom Sara och hennes Mamma och hämtade mig och jag åkte hem till Sara där jag skulle Sova.
Jag och Sara hyrde 3filmer, 1 Thriller, 1 Komdi och 1 Skräck, men skräcken var ej så läskig som jag trodde den skulle va den var typ mer pyskisk. Den bästa var Thrillen och den hette Hemlig Agent . Vi somnade ungefär vid klockan 4.
Sen så vaknade jag av att Sara fick sms och då kunde jag ej somna om så jag gick upp och satte mig och smsa,
sedan vaknade Sara en timma senare men då hade jag redan ätit frukost med hennes mamma elr iallafall börjat ätit frukost,
Jag gick från Sara ungefär vid 13.30 men va inte hemma förren 14,30 och då satte jag mig framför tvn och såg på crowned men sedan kom Morsan och de hem ungefär hem vid 16.45 efter sin resa till Åland med Ann och Jonas.
Så min Mormor har varit barnvakt åt min lillebror.
Sedan åt Mormor och min Moster Veronika här men de åkte dirkt efter men jag får ju träffa dem igen på Tisadag troligen om jag inte måste vara hemma och plugga.
Och jag måste även skärpa mig med min knä träning har bara tränat en gång hittills hur fan ska jag klara av att göra det 5gånger i veckan och samtidigat ha en farsa som tjatar om de där jävla knäböjen och allt möjligt annat som att städa ditt rum elr gör dina läxor elr något sådant.
Men ska snart fixa lite bilder till bloggen oxå men nu ska jag gå upp och ducha :)
Skriver så snart som möjligt igen. Puss hej
Mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: