2009-01-21
 15:52:17

Lite allt möjligt

Lite bilder från Nyår:)



aa det var lite bilder hade inga roliga så det blev bilder på mig och malin :)

Idag har varit halv seg men väldigt roligt faktiskt :) Sara kan vara fett flum och när hon e det då är hon ap rolig haha.
Och sen satt vi och smsa varandra på lektionen när vi satt brevid varandra.
Iallafall vi hade Matte i dag och jag hatar verkligen våran ma-lärare hon e helt cp i huvudet och berättar ej när vi har läxor det fick jag reda på idag att jag har matte läxa till i övermorgon.
Det är fett cp och sedan säger hon till folk när de inte gjort nåt.
På engelskan ska vi göra något cpat tack-tal fattade inte riktigt, men det skulle vara som du vunnit nobelpriset tydligen.
Sedan hade jag språk där jag skrev elr fortsatte på min svenska grej typ.
Sedan var dagen slut men nu ska jag plugga skriver kanske ikväll.
Pusshej mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: