2009-01-23
 13:00:48

Huvudvärk,illamående och feber!

Ja imorse vaknade jag av att jag frös så mycket att jag satte på mig så mycket kläder som om jag skulle ut och åka skidor, även mitt huvud kändes som om det skulle sprängas och Frukost det klarade jag inte av att läsa så jag drack te till frukost.
Efter frukosten så gick jag och la mig på soffan och sov i 2h, när jag vaknade av att pappa svärde ute i köket men jag vet ej vad det handlade om för det fick jag inte reda;s
Och när jag frågade vad det var fick jag till svar att det hade jag inget med att göra så jag gav upp och gick in och la mig på Soffan och började lyssna på en lyssnar berättelse. Men ska jag sova ett tag till så jag orkar spana hockey på tv ikväll<3
Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: