2009-01-28
 08:42:53

Engelska grej

YES! jag är färdig med englska saken som vi skulle göra.. Fan vad grym jag är, jag är inte helt färdig men jag ska bara översätta den till engslska sen är jag färdig med den så då ska jag göra andra saker sen tror jag men detta känns najs.

Nu ska jag strax gå ner till bussen för att åka till skolan eftersom jag börjar 9,50 så måste jah ta bussen klockan 9 eftersom bussen tar en halvtimma eftersom den bara åker runt och allt sånt. Idag efter skolan ska jag gå på konfimations möte grej med Malin, man ska typ gå i kyrkan 10gånger och jag har bara gått 4 elr 5gånger det e så jävla tråkigt nästan så man dör. Men nu ska jag fixa håret men skriver senare idah.
ha en bra dag allihopa.

kramochpuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: