2009-01-15
 21:30:49

15/1-09

Idag har varit en halvbra dag har gjort matte läxan på 2h timmar, vilket jävla läshuvud man har, NOT. Kan ju knappt gånger tabellen.
Idag fick jag ej se slut på the green mile men eftersom jag var hos sjukgymnast så missade jag det, tyvärr men istället så fick jag ett träningspogramm så jag ska träna själv hemma 5gånger i veckan och sedan så ska jag komma till Jens (min personliga tränare) 2gånger i veckan efter skolan så det kommer bli grymt mkt träning.
Sedan ska jag simtränna 2gånger på det, sedan ska jag hinna med att göra läxor och träffa polare vilket kommer bli grymt svårt hur fan ska jag lyckas är min fråga? Hans svar var om man vill så kan man. Det hjälpte inte mig så speciellt men jag får väl ta tag i det så att jag fixar det där.
Iallafall jag hade även Språk idah och på de satt jag och läste hela typ för att jah inte orkade gör nåt annat när vi har Eva, hon är rätt jobbig typ bara tjata och gnäller typ:S
Sedan hade jag Lena som jag ej heller tycker om i NO men vi tittade på film så det gjorde inte så mkt och sedan så hade vi lunch och jag åt ingen lunch för det gör jag nästan aldrig, jag är ej den typen som äter lunch och frukost.
Sedan hade vi bild och jag hatar bild verkligen hatar, jag knappt rita en streckgubbe för den blir sne, dessutom gillar inte Paula mig men så är det väl, alla lärare kan ju inte vara bra och snälla.

Till middag i dag blev det pappas bönsallad, den är grymt god och jag har en sak och säga det går att äta och det är nyttigt.
Imorgon blir den Skärholmen med Sara för att hon ska köpa lösögonfransar och sedan blir det hem och äta middag med familjen eftersom de ska iväg till Åland med Ann och Jonas på lördag. Barnvakt till brorsan blir Mormor , själv ska jag göra andra saker som att vara med Sara typ.
Men nu ska jag byta om och gå och lägga mig tror jag om jag inte ska se färdigt på crimnalMinds :)
Puss & godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: