2009-01-14
 21:32:00

14/1-09

Idag har jag tränat (simning) första gången på ett år och jag trodde jag skulle döö, fyfan vad dålig kondis man har när man inte tränat på länge men det var ändå roligt, För nu ska jag komma iform ordentligt till badsäsongen.
Som tränare har jag Sasha och nån kille som jag ej vet vad han heter, men schysst och bra på att retas var han och de inte precis det man orkar med när man är dödstrött efter 200m . Men jag överlever ju nu så då var det inte så farligt ändå.
Om man säger såhär de som simmade i gruppen simmade om mig hela tiden men det gjorde inget snart har jag fått tillbax kondisen och då ska jag träna hårt. Och nästa termin (höst) då ska jag simtävla och mitt mål är att slå Amanda  men just nu skulle hon slå mig med hästlängder.
Men roligt var det.
Efter träningen så skulle vi till et ställe som tog en timma ungefär och efter det så åkte vi och åt middag på burger king i Farsta, det var halv gott inte så gott gillar inte sådan mat efter tränning, då vill jag ha sallad elr nåt sådant typ.
Men iallafall idag i skolan så började vi med Engelska där vi typ snackade om betygen och sedan fick man bestäma ett eget arbete som man ska jobba med på engelska lektionen. Och eftersom jag måste förbättra min engelska gramatik och även att varriera mina ordval när jag börjar skriva. Sedan vill jag förbättre mitt ordförråd mer även fast jag ligger på VG där så går det alltid att bli bättre eller hur?
Sedan hade jag  språk och då fortsatte jag med berättelse grejen som jag håller på med  på svenskan eftersom jag har svengelska så får ju jag göra det vi gör på lektionerna.
Sedan hade vi matte men jag var ej med på den eftersom jag skulle till Malin så jag fick massa upg att göra hemma tack för den du. Men strunt samma, stör mig på henne som lärare längtar tills Helena kommer tillbax.
Sedan var det lunch och det åt jag med Kempe och Sara sedan typ senare som kom Edvin och Sebbe men innan de kom så satt Hansa vid bordet berdvid har ej träffat honom sen i sommras så det var lite kul faktiskt.
Sedan efter lunch så hade vi klassråd och då fick vi reda på att den 18Feb så kanske vi ska åka till Romme med 9:orna typ, det ska bli kul och det är typ veckan innan Sportlovet :)
Sedan så ska vi ha en föräldrar middag till tydligen för att få in pengar till klasskassan och det är ju rätt smart och jag ska se till att laga mat denna gång oxå för det var absolut roligt enligt mig men det kanske jag är ensam om att tycka.
Men ska typ gå och lägga mig nu är typ grymt trött idag fattar ej varför men det är väl bra att sova misstänker jag eftersom jag ej ska sova hemma på Lördag.
Imorgon ska jag till sjukgynasten och jag kommer ha träningsvärk i hela kroppen skit alltså fatta jag kommer inte kunna röra på mig på fredag. Startar jag för hårt, Ja det gör jag absolut men lyssnat jag någonsin på vad läkare och sjukgynaster säger: NEEEEEEEEEJ! Det skulle aldrig hända. Tror att de vet allt tjah det är bäl jag som känner min kropp bäst elr?
Men nu ska jag sova och Leksand vann mot Västerås så nu kan man sova gott och Andreas Diaz Karlsson som rapporterade matchen var grym <3
Mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: