2009-01-12
 17:13:49

12/1-08

Grattis Niki Neander på 14årsdagen, som sagt idag fyller Niki år och imorgon fyller Sara´15år. men iallafall idag så har jag varit i skolan, första måndagen denna termin och den var hemsk.
Lena (min matte och No-lärare) är typ sjuk jag fattar inte n¨t hon snackar om, iallafall i helgen hände det inte så mkt jag snackade med Fredde i tele han har precis flyttat in i sin och Fridas lägenhet. Men Frida är inte hemma hon är i Thiland med sina föräldrar. kommer hem om 2veckor.
Och nu är det bara några veckor till Idre och sportlovet och det ska bli underbart att åka upp och åka skidor, sjunga i liften och Emma passar väl på att köra in i några ungar. Men i år blir det mest vid de svarta backarna tror jag med de läskiga tre och fyr stolsliftarna. Men det spelare ingen roll huvdsaken är att den inte rasar ner då är det inte lika roligt, och hoppas att inte sextolsliften är sönder för jag vägrar att åka ankarlift hela vägen upp för backen i sådant fall åker jag i barn backen:)
Men i allafall tillbax till skoldagen då började min dag med No och Matspjältningen som typ är grymt tråkigt men vi slutade med en film som jag nästan somnade vid när vi tittade. Sedan hade vi matte och där har vi börjat med Sannolikheter vad det nu menas med det, men vi började spela ett spel med tärningar och jag spelade Med Kempe och Sara. Och såklart så förlorade jag och två blev Sara och vann det gjorde Kempe. Men den som har tur i spel har otur i kärlek och den som har otur i spel har tur i kärlek men det stämmer ju inte. Nej det bästa som finns är singel livet. Efter matten så hade vi Svenska där vi skulle hålla på med Planering och Plantering, Sedan Lunch och idag åt jag inte lunch men det gör jag ju aldrig i för sig. det är så äcklig mat.
Sedan hade vi Engelska där vi snackade betygskriterier hela lektonen, ganska tråkigt men väldigt viktigt eftersom engelska är det enda ämne jag är bra på typ.
Efter det som sista lektion hade jag Syslöjd där vi ska göra trikåtröjor typ och jag kan ej bestäma mig om jag ska göra linne eller munktröja men nåt av det ska jag göra.
Och imorgon ska jag ha teknik för första gången och vi ska skriva om vindkraftverk men jag har ju försprång eftersom jag fick de papper som Sara använt när hon hade det. Så jag tog de och jag tror att jag ska arbeta med Sofia och Josefin.
Nu har jag bara ett problem kvar, jag vet ej vad jag ska köpa till Sara i födelsdagspresent om ni har några förslag skriv en komentar för jag behöver all hjälp jag kan få.
Men ska gå nu :) kram och puss.
Mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: