2009-02-09
 18:28:52

Slarvig

har ej hunnit skriva så mycket men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite innan unga mödrar börjar, tänkte skriva lite om helgen.

Fredag:
då hade jag studiedag så jag satt i pyjamas nästan heladagen medans jag var barnvakt åt min bror, sedan kom min tränare förbi och kollade min rygg. Men jag fick byta om vid fyra för då skulle jag shoppa så det blev en snabb ducsh och sedan iväg med morsan. På kvällen tittade jag på Let's Dance och det var ganska dåligt.

Lördag: Gick jag upp vid 10-11 och vid 14 tiden fick jag skjuts av pappa till Mälarhöjden eftersom jag skulle träffa Sara där, sedan gick vi till Stefan som oxå hade nån polare där (kommer ej ihåg namn.) Först så skulle vi se någon film som jag inte heller kommer ihåg vad den heter men det blev att gå till Axelsberg och hyra film, den var sådär. Jag och Sara åt hemma hos Stefan, sedan senare på kvällen gick vi ut och gick i mälarhöjden och då skulle Stefan köpa mat så han sprang hem med det medans jag och sara väntade. Vid typ 21 tiden så gick vi till Mälarkrogen och åt dessert som Saras pappa bjöd oss på, vilket jah tyckte var urgulligt. Sedan skjusade de hem mig och när jag kom hem så fick jag för mig att jag skulle se Veronika Mars klockan 11,10. 

Söndag:  Så firade vi min moster som fyller 40år , sedan händer det inte så mkt förutom att jag snakkade med Fredde och Frida som ville att jag skulle komma på fest på Lördag men vi få se ...

Idag: GRATTIS VERONIKA 40år <3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: