2009-02-13
 18:08:09

kvällen

denna kvällen ska jag spendera i soffan med datan och tvn på kanal tv4sport, jag ska även läsa vidare i boken som jag lånat från Sara H. Sedan skulle Sara ringa (sara E) men det får vi se om hon gör och denna vecka har varit händelse rik men inget jag kan skriva just nu för nu väntar jag på att middagen ska bli färdig och mamma och min bror ska komma hem från hans träning. Jag ska även berätta att imorgon är det alla hjärtans dag som jag ska spendera i min soffa förkyld och febrig om jag inte hänger med och hämtar husbilen Hos Jennifer och Sofias Farfar i stallarholmen. För på fredag så blir det Idre och vi åker dirkt efter skolan slutat, jag ska bara duscha och sedan bär det iväg.
Men nu kom Morsan hem med kläder till mej som hon köpt i adidas butiken på hammarbysjöstad. skriver mer sen,
Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: