2009-12-19
 16:19:58

Snö

Det har snöat grymt mycket den senaste veckan och i torsdags var det värsta snö stormen så när jag kom hem så fick jag skotta i nästan en timma och vilklen tränings värk jag fick. märks att jag inte tränat något på länge men det gör inget för jag får inte träna heller. Jag fortsätter att rasa ner i vikt snart har jag gått ner 10kilo sen i sommras och jag vill inte det för det är inte snyggt. Mina nyckelben syns så jävla mycket. Och jag tycker jag äter hela tiden. Det är faktiskt lite irriterande.

Nej nu ska jag se på hockey för Sverige spelare ju på svt men jag tror junior landslaget är bättre än vad våra kära tre kroner som spelar nu är. Men HEJA SVERIGE <3


caroline
PUBLICERAT: 2009-12-19, 16:31:04 | URL: http://ciinnee.blogg.se/

hej hej! Vill du ha fler besökare till din blogg? Jag fick samma fråga för ett tag sedan blev medlem och redan första dagen hade jag över 40 st nya läsare.Det som är så bra är att det är heelt gratis! Intresserad? Klicka bara på länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cin3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: