2009-12-28
 19:09:49

Seg dag

Har absolut inte gjort många knop idag jag så på isprinsessan, var ute en halvtimma sedan har jag suttit och fundera på allt som hänt under 2009 eller rättare sagt hela 00-talet. blandannat så har under 00-talet
min farfar dött
vi skaffade en husbil
jag upplevde det värsta som kan hända
jag har lämnat folk jag älskar
Lärt mig hur mycket min familj bryr sig om mig och hur mycket jag älskar dem
slutat simma
flyttat från lägenheten till radhuset
blivit sviken av min morfar
fått mitt hjärta krossat några gånger
träffat nya mäniskor
komfimerat mig
fått två kusiner
Och en massa andra saker, men jag hoppas innerligen att tio-talet blir bättre ! men det vet man aldrig på förhand sägs det.

Men något som kommer förändras under 10-talet och det är:
Jag kommer ta student
jag kommer bli myndig
jag kommer börja gymnasium
mm

nu ska jag sätta på en film tror jag

pussoch kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: