2009-12-26
 22:20:15

Party och Släkten

Det var super trevligt igår när alla gäster var här det var, roligare än vad jag anat att det skulle bli faktiskt. De kom vi halv sex och de sista gick vid halv 1. Idag blev det däremot hem till mormor och åt middag med min kusiner Saga och Wille. Det blir ofta lite halv rörigt när man har små kusinerna med men det var helt okej faktiskt. Just nu sitter jag och tittar på JVM hockey Sverige - Tjeckien och vårat älskade sverige just nu med 5min kvar leder med 10-1. I vårat svenska junior vm lag har vi bland annat leksands lilla prins, Oliver Ekman-Larsson.

Bilder från julafton som inte blev så många kommer in på bloggen så småning om när jag hinner men det kan ta ett tag. detta var första inläget från min nya latop :)<3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: