2009-12-23
 18:33:21

Kristina och Skärholmen

Ja äntligen hemma från skhlm efter ännu mer julshopping av julklappar med Kristina samt att jag bytte julklappar med Kristina. Mamma har tjattat på mig att om jag hittar en serie som min farsa gillar (kan inte skriva vilken) så skulle jag köpa den så morsan blev iallafall glad över att jag trängts med tusen tals personer. Plus att jag köpte julklappar åt Sofia och Jennifer eftersom farsan och morsan ej hunnit med det.

När jag nu var i Skärholmen så klädde de granen utan mig, så det ska de få betala för och bilder från julafton imorgon och våran fantastiska plastgran som pappa dekorerat kommer upp på juldagen eller annandag jul då vi ska hem till mormor och äta med hela tjocka släkten. - min kusin Anna och Poul och Monica som är i Danmark och firar jul och nyår med Annas Farmor och kusinerna där.

Så här ser 2009's nyårs klänning ut :

köpt på Gina för jag minns inte :)

Och julklappen från Kristina :

 

pyss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: