2009-12-27
 19:40:47

Jocke

Nu har jag tittat på Bofors - Leksand på visat hockey, där första perioden var bofors rakt igenom. 1-0 till Borfors efter bara 3min in i första. Sedan sätter Markus "Pajen" Persson mål vilket var väldigt elegant och enligt mig gör Jesper Ollas bra match efter har varit borta så länge. Snart tror jag han är helt tillbaka.
Andra Perioden gjorde Leksand mycket bättre ifrån sig men borfors gör mål i pp efter att Jean-Luc Grand-Pierre åkt ut för en Interference när han skjutit ifrån Viktor Sjödins klubba. Men bara en min efter Bofors mål så sätter JLGP pucken i mål. Glädjen över att han gjort mål syntes i hela Leksands båset, han själv såg snarast chockad ut.
I Tredje få Leksand super många utv. Vissa orättvisa och vissa rätt. Men Jocke höll tätt i hela tredje perioden. Leksand vann efter straff från Daniel Hermansson men enligt mig så vanns matchen eftersom Joachim Eriksson är så otroligt iskall och gör absolut att Leksand höll sig kvar i matchen.

Nu ska jag se på JVM hockey och jag tror absolut Sverige vinner men det lär vi väl märka :) <3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: