2009-04-21
 18:06:30

Tisdag

Idag hade jag utveckling samtal och det gick jätte bra, men jag missade lunchen så jag hade ingenting och äta men jag hade med mig massa frukt så att jag ej skulle dö av hunger. Pappa är i Transås och hämtar hem hans arbetskamrats nya motercyckel. och Dino som han heter hade en förrut men den krachade han och bröt armen. Så Pappa kommer ej hem för en vid typ 21-22 ikväll. plus att jag och mamma har namnsdag idag. Annika och mamma heter ju det men det är mitt andra mat så mamma är och köper hämtmat med Christian så jag ska gå ner och plocka undan, de andra sakerna där nere tex. mina läxor som jag har suttit och gjort sen jag kom hem. Jag tycker jag är grymt duktig. Imorgon ska jag simma och jag ska göra det så bra som möjligt men min förkylning ororar mig lite grann men jag ska försöka även fast jag ej får träna enligt Skolsyster men det pallar jag ej att bry mig om för då skulle jag redan vara död.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: