2009-04-10
 14:20:53

SSK - LIF

igår var jag och såg Leksand soppa banan med Södertälje, Min i första perioden såg det inte så ljust ut Södertälje ledde med 3-0 när de gick till period pause. Men i andra perioden kom leksand Starkt tillbaka och gjorde 3mål och det stod 3-3 n'r de gick till periode pause efter andra perioden. Sedan började en lång och läskig tredje period som började med ett Leksands mål och Leksand hade gått från att lega under till att leda i matchen. Sedan så kvitterade Södertälje och det stod 4-4 och södertälje klacken blev uppkäftiga igen. Sedan  gjorde Leksand mål igen men SSK kvitterade igen. 5-5 Stod det i matchen och det blev till förläggning och förläggning blev till Straffar som Leksand vann.
SSK började och gjorde mål.
Sedan Doell (tror jag det var) som satte den.
SSK missade.
PiEd Missade
SSK´s puck tagen av mylly.
Och Karlberg slutar med att göra ett snyggt och proffisgt straff och Leksand vinner sin sista match denna säsong och det bästa är att Karlberg slutar sina fantastiska år med 2mål och 1 utv i denna match. Men vi får nu säga Hejdå till Karlberg som nu läggar av med hockeyn och jag tror han kommer bli saknad otroöligt mycket.

Här är lite bilder:
uppvärmningen:



1period:


Period Pause med knatte hockey:


Period 2:


Period Pause med konståkning:


3period: SSK har bytt målis.


Jag har ej tyvärr några bilder på förläggningen eftersom min kamera inte hade några batterier men jag kan säga att det var en kul match och se på :)

kramochpuss :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: