2009-04-09
 15:59:30

Spelare

Spelrna som ej är med i kväll är : Jens Bergenström, Antti-Jussi Niemi, Petter Ullman, Janne Huokko, Pelle Prestberg, Marcus Jonasen och David Åslin. Alltså saknas det många spelare ikvällnes match.  Och det gör mig oskäer om leksand kan vinna denna match. För Jensa, Huokko och Pelle är alla grymt viktiga i laget. Pappa komenterade just när jag sa vilka inte skulle spela så sa han. Ja då kommer de inte spela nästa år heller. Och Jonasén är en av mina favoriter i Leksand han är cool och när han vill så kan han gör  allt väldigt bra men han sitter även mycket i utvisnings båset.

Inför nästa säsong så blir det intressant vilka som kommer stanna kvar i laget och är det nån jag är säker på att stannar o laget är kvar är Johan Enqvist som förlängde med två år nyss. Nån jag vill ska stanna är Eddie Läck och Jens Bergenström. Eddie för att han är en grym målvakt som verkar var 100% målinriktad och han vet vad han vill. Jensa är alltid en av dem som kör hårdast på isen, han jagar alltid pucken och är vid pucken nästan hela tiden även fast han ej har gjort så många mål som han gjorde förra året. Det tog PiEd över i år men han sägs det att han ska gå till Luleå.


Men nu gott folk så måste jag borsta håret,sminka mig, äta och klä på mih inför  matchen ikväll. Och jag tror SSK tyvärr vinner med 3-2. Men jag hoppas Leksand spelar en bra match och gör sitt bästa för jag vet vad de går för och de är grymma på alla lägen....


Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: