2009-04-09
 14:59:57

Skärtorsdag

Idag gick jag upp vid typ halv åtta elr 8 kanska kolockan var och sedan åkte jag till Bredängs kyrka där det var sista dagen av denna komfimand grejs sak. Det har varit kul att få lära känna alla, Amanda, Safora, Anna, Marcus, Carolina, Theresa, Emilie, Sara, Monne, Asema, Fenya, Flora och Sofia. De är alla rara, gulliga och söta och trvliga såklart. Idag firade vi Sara som fyllde 20år (komfimand ledare) och vi fick tårta och muffins och det var gott. Nu har jag packat för i helgen och ska hoppa in i ducshen efter att jag skrivit detta. I helgen ska vi ut med husbilen och det ska bli ur mysigt, ska skriva min engelska text så ska vara klar till på tisdag. Ikväll blir det hockey, vi ska se Leksand - Södertälje i Axxa Sports Arena och det ska bli grymt kul. Jag tänker ta lite bilder ikväll som jag kan lägga ut. Det är även Mikael "Challe" Karlbergs sista match , han fyller 38 nästa månad.
Nu hinner jag ej skriva mer om jag hinner imorgon så skriver jag annars önskar jag er alla GLAD PÅSK.

Pussochkram


Anna i byyn
PUBLICERAT: 2009-04-09, 16:40:20

Hej ! Vad kul att ni ska på hockey ikväll. Hoppas ni får det bra med husbilsturen ska va soligt fre o lörd iallafall. Själv ska jag jobba hela helgen Peter ska fiska o åka på bilmässan i Jönköping. Rebecca spelar musik så jag får ont i öronen Hälsa!kram Anna


Mikkan
PUBLICERAT: 2009-04-09, 16:48:50 | URL: http://kramochpuss.blogg.se/

Hej :)

Det ska bli kul ikväll och gå och se hockey. Tack, jag hoppas det blir bra väder för då blir det roligare. Spelar hon så hög musik ? :p



kram och hälsa alla <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: