2009-04-04
 18:10:40

Lördag

Igår var vi hos Jerker och Kikki och det var väldigt trevligt vi var hemma vid 02,00 ungefär tror jag och imorse väkte morsan mig vid typ tio i tio för att jag skulle städa mitt rum. Sedan tog jag det lungt och vid 14.00 så åkte vi hem till Farmor och jag lovar er så mycket mat hom köper så mycket mat köper vi inte hem på ett år. Jag trodde jag skulle dö. Det betyder att imorgon så blir det att träna när jag kommer hemifrån kyrkan. För annars kommer jag bli gfett fet och det är jag redan. enligt mig. bNu sitter jag ockh väntar på att Amanda ska komma hit eftersom hon ska sova här i natt och jag undar hur i ska gör med morgondagen eftersom jag sedan ska iväg. Sedan imorgon ska jag kanske gå på bioo med malin på kvällen men vi får se. Det är ett tag kvar till dess. iallafall 24timmar. Men nu hinner jag ej skriva med för ska fixa ordning lite grejer.

PussochKram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: