2009-04-30
 17:33:08

ingen slappning här inte

Ja häör hemma hinner du knappt sitta stilla en stund, jag har kört ner cycklar från baksidan, tvättat husbilen, bärt in kläder i husbilen packat ner viktiga saker, ätit middag och nu äntligen får jag sätt mej ner och tycka synd om min tå som jag råkade slå i dörrkarmen med. ej så skönt om jag ska vara ärlig. Det är massvis med köer och jag tror vi åker hela vägen till Örebro. Först skulle Sara hängt med men hennes Farsa fyller år och sidan ska hennes bror rida in. Så hon kunde ej hänga med och då viste jag ej om jag ville hänga med men sen övertalade pappa mej att ringa Emma och fråga henne men hon kunde ej hon skulle Till Tyskland och träffa en killkompis som hon träffat i idre på nyår. Så jag blev ensam ändå men hade jag varit hemma skulle jag varit med Fredde och dem tror jag elr kanske Jonnah elr Kristina men jag tror mest på Fredde. Till Örebro kommer Rasmus familj och Alex Familj så det blir någ lite kul ändå. Kan ej bestäma mig om jag ska ha hudkrämen med mej elr ej men jag får sätta mig ner och tänka. Nu har jag ej tid med er, kanske blir ett inlägg till men jah lovar ej något annars kommer det ett imorgon från Örebro.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: