2009-04-24
 22:27:49

GP-serien börjar imorgon :)<3

Fredrik Lindgren Peter Karlsson
Andreas Jonsson Martin Smolinski
Ludvig LindgrenHans Andersen
Greg Hancock Joonas Kylmikorpi och Mikael Max(bror till Peter Karlsson)
Linus Sundström Matej Zagar
Scott NichollsKim Nilsson
Bilderna ovanför är är från förra säsongen :) i Elitserien

Nicki Pedersen Fredrik Lindgren
Antonio LindbäckAntonio Lindbäck
Start med Anton i Grön
Anton

Dessa var äldre Bilder och som ni kanske märker är Anton en av min favoriter inom speedway världen och jag minns att jag blev förkrossad när han la av men nu är han tillbaka.
Denna Säsongen lär också bli intressant allra mest GP- Serien och förra säsongen vann ju Pedersen, men i år hoppas vi på att en svensk vinner och förhoppningsvis kanske de kan göra det men det vet vi om 15tävlingar. Men i år kommer det bli att se bajen och dem eftersom jag bor i stockholm och bejen spelar i allsvenskan (tror jag det heter)

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: