2009-04-26
 00:05:34

GodNatt

Nu ska jag lägga mig och sova för att mina ögon känns som d et finns sand i dem, det har varit en underbar dag och vi får hoppas att det blir så imorgon också. Det får gärna bli sådant väder i örebro så jag kan ligga och pressa och bli ännu mer brun. Fick just veta att Bella var Veg och har varit det sen 10åring och jag som har bjudit henne på massa kött grejer, stackare, jag lider med henne. vad hemskt, jag tvingade säkert henne att äta. Vad elak jag känner mej. Aja men nu vet jag det så nu kan jag vara snäll mot henne och ge henne saker som ej är kött.

Puss och Godnatt alla rara <3


blla
PUBLICERAT: 2009-04-26, 00:12:11 | URL: http://isabellamansson.blogg.se/

hahaahahahaha! men jag har petat bort det när du har gett mej x)



för att då köper folk skitdyr veggomat till mej och då blir jag sur för jag vill fan int eva största problemet! :(<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: