2009-04-29
 20:08:23

Gäst bloggning

Heellluwwww  allihopa.

Just nu spinger Mikkan omkring och packar, skit har aldrig sett henne packa så snabbt förut. ´Men hon vet ej om hon ska ha med Leopard klänningen elr den armlösa skit alltså man blir knäpp i huvudet. Jag ska strax dra hem till mitt söder eftersom Fredde inte klarar om att ta hand om Edwin. Han kan ej ta hand om honom tydligen men min son är världens gulligast. Om ni ej viste det så umgicks jag och Mickan mycket under hennes fjortis period och när hon var tillsammans med Fredde, sedan fick jag honom efter henne. haha nej men på skämtochsido Mikkan är världens gulligaste tjej. Nu måste jag dra mej innan jag blir nedringd av Fredde.

kram Frida

Ps
    Ta hand om mikkan åt mej alla :P <3
                                                                         ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: