2009-04-26
 14:49:33

EN-uppsats

Nu är jag entligen klar med engelska uppsatsen som skulle vara inlämnad innan påsk och nån vecka innan det. Det är ganska tråkigt för jag har bra fantasi men det blir inte alls lika bra när man gör det till Engelska så istället så fick den handla om matchen mellan SSK - LIF den 9april. Men den är alltså äntligen klar, vilket känns skönt nu ska den bara lämnas in imorgon sen kan jag börja andas nu är det bara glosorna som ska pluggas på och sedan NO.grejen om rymden har jag för mig att den handlade om. Imorgon funderar jag på att strunta i att söka i skolan på non. Man fick bestäma sig vad man skulle vara första lektion på non där vi håller på med grupparbeten och då ör det sådant fall bättre att jag sitter hemma och tänker och skriver ut och börjar skriva och sådant. Eller så åker jag till skolan får se vad jag bestämer mig för. <3

kramochpyss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: