2009-04-08
 19:07:56

Dålig uppdatering

I Måndags: Så var jag och Malin på bio, vi så på män som hatar kvinnor och den var väldigt bra faktiskt, Sedan sov jag över hemma hos henne.

i tisdags: Så var jag på komfimations läger elr de har jag jy varit sen i Söndags men ändå. Vi va i boda borg, det var grymt kul där men nåt som är tråkigt är att jag sakadat stor tån. Det hände när vi var inne i en av banorna och så råkade
Safora hoppa på min fot och man hörde hur det knackade. Men det var grymt kul där. I mitt lag var det : Monne, Safora och Theresa. Vi vann spklart också. Sedan så sov Malin hemma hos mej.

Idag: Så har vi varit inne i stan och kollat i storkrkan och gått uppför alla trappor det var inte alls jobbigt däriemot trångt var det,.

men jag orkar ej skriva mer just idag men ska försöka skriva lite mer. Imorgon blir det hcokey och det är ävens Challes sista match i laget som snart fyller 38år. Han slutar.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: