2009-04-17
 17:15:41

17april09

Just nu så tar jag det lungt men efter middagen så blir det ut en sväng med Bella och det ska bli kul för annars händer det inget ikväll. Jerker var nyss här med massa reklam lappar som Jag skulle delat ut men det slutar säkert som vanligt att brorsan delar ut dem eftersom han är duktigare en mig på sådana saker. Jag snackade nyss med pappa om gynasium som jag ska söka nästa år och just nu lutar det mot elektriker men det kan också bli barnochfritid elr något annat. För jag ska ändå plugga vidare till dövtolk hade jag tänkt mig eftersom jag gillar att lära känna många och hjälpa till så kan jag ju plugga vidare i 1-4 år tills jag blir döv tolk.

Idag fick jag tidning södrasidan fär jag är med på sida 8. Där jag och tre kompisar har pratat om komfimationer och sådant det står ej så mycket här är hemsidan:
http://www.sodrasidan.se

Idag slutade vi tidigare eftersom Lars var sjuk och de hittade inte nån vikarie så de flesta var glada att få slippa simningen denna vecka men jag tror att vi kommer köra det nästa vecka istället. Men eftersom vi fick håltimma sista lektion så slutade vi 11.40 efter svenska där vi fick böcker som vi ska läsa och jag valde "Tusen strålande solar" som jag har hört är grymt bra. Man kunde även välja på dessa böcker:

- Flyga drake
- Tusen gånger starkare
- En komikers uppväkt
- Planerat bröllop
- Tusen strålande solar

dessa var böckerna.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: