2009-04-18
 18:02:13

17,57

nu har jag på tre filmer idag och dessa är:
- Flugoenas herre
- The Holiday
- Systrar Jeans 2

alla dessa är bra men den sorligaste är ju Flugornas herre när de dödar den där lilla killen med pinnarna för att de tror att han är ett monster och den där piggy som är lite överviktig som ingen förutom 2gillade får den där stenen i huvudet. Det är fett sorligt och hemskt. En film som man ej ska se på ensam för den är verkligen hemsk.

Jag sitter just nu och väntar på att maten ska bli färdig för jag är grymt hungirig som jag alltid är och sedan blir det att slänga sig på soffan i mitt ru och se på tv men jag har ej bestämt ,mig vad jag ska se på tv för något. Ni som har smsat mig idag och jag ej har svarat är det för att jag har stängt av mobilen och jag sätter ej på den för enpå måndag.

ska dra puss hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: