2009-04-16
 16:01:32

16april09

Idag var ganska lung dag iskolan men ändå stressig, jag vet ej varför jag tycker det men nu ska jag bara vänta på att mamma kommer hem så jag får någon middag är grymt hungrig. Jag träffade inte Michelle elr Bella igår men jag kanskeska träffa Bella idag. Vi bråkade mycket sånt förrut men hon är grymt schysst, hon lyssnar och förstår. Det är alltid kul när någon bryr sig. Men jag fick just samtal från bella ska träffa henne imorgon istället. Hahha fan vad kul vi ska ha båda är lika onormala. häromdagen så sprang vi runt på ängen här utanför mej, elr nedför Rada,Alex ooch dem och sjöng och skrek, det var fett kul. Vi var bara fett flum. Spana hennes blogg:
Http://www.isabellamansson.blogg.se

Jag ska snart titta på ett program annars blir det lungt idag och kanske att lägga sig tidig. Men nu orkar jag ej skriva mer.

Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: