2008-12-28
 23:25:25

Söndag<3

Jaha just nu sitter Michelle och kollar på MammaMia och jah sjunger med i låtarna.
Idag träffade jag Michelle och vi fick för oss att vi skulle åka till Ropsten men vi kom bara till plattan och när vi skulle åka hem möte vi Sara och Mimmi.
Senare gick vi alla fyra hem till Sara och åt Pankakor (och jag som ej gillar pankakor men det var rätt gott)
Efter det så gick Mimmi hem och vi gick upp till Saras rum och typ snackade med Michelles killkompis Erik men typ en halvtimma senare gick vi ut för att möta Sebbe.
Så vi var ut och  gick i M-höjden i typ 2 timmar sedan åkte Michan och jag hem till mig och åt och sedan har vi bara suttit framför en varsin data :)
Men det har varit grymt kul idag iallafall det kan jag iallafall tala om:)




Miss U
du vet vem du är<3

Kramochpuss micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: