2008-12-29
 18:38:43

Simning?!

Ja jag skulle träffat Isabella men så blev inte fallet, istället åkte jag till Eriksdalsbadet för att titta på när min lillebror tränade och jag ska erkänna en sak.
Jag saknar den tid då jag simmade men men så är det ju inte eftersom jag slutade för ett år sen typ.
Michelle var här till ungefär halv 2 och när hon åkt blev det att städa.
Nu ikväll så blir det att sitta framför tv:n och se Hockey på tv4sport först och sedan vid åtta tiden titta på JVM i Ottawa.
Sen är det Cityakuten också men vi får se det går ju spela in hoppas jag, imorron blir det att träffa Amanda  ocj sedan vet jag ej vad som händer.
För det är så¨jävla tråkigt i STHLM.
men ska dra puss hej:)

kram och pöss micaela



Bella's Lullaby - Edward Cullen Twilight



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: