2008-12-11
 21:00:52

Lucia firande hit och dit

Ja idag har jag varit på 2lucia firanden i dag och en igår.
Men jag måste erkäna en sak den i Eriksdals badet var grym och Hannah sjunger grymt bra.
Medans 9:ornas va sådär men visa av dem sjöng grymt bra men visa tyckte jah typ flamsade men det kanske bara va jag som tyckte.
Och den igår va på scouterna där jag är scoutledare och den var as gullig måste jag erkäna även fast det var jag som fick se till så att barnen sjöng.
Imorgon är det Fredag och då är det bara en vecka kvar till skolan slutar för jullovet och igår fick jag träffa Helena (min no-lärare) hon kom med den lilla bebyn.
Den var as söt jag tror hon skulle hetta Minna men jah är inte helt säker.
I morgon blir det att baka med Sara hemma hos Sara och efter det bli det hem och titta på hockey.
på Lördag ska jag bort till Min moster och morbror för att min kusse fyller år och efter det ska jag hem till mormor för att sova där.
Och på söndag så ska jag baka med Mormor och Kanske Moster men jah är ej säker typ:)
Så vet ej när jag skriver nästa gång men förhoppningsvis imorgon eller på söndag tror jah.
Men nu ska jag titta på Röd Drake på 6:an
Puss hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: