2008-12-04
 20:35:17

Hemma från skolan idag

Jag var hemma idag eftersom jag är genom förkyld och har feber så det blev att vara hemma och plugga och skriva färdigt allt jag ligger efter i.
Sen har jag bara lyssnat på musik och tittat på tv.
Jag blir nog hemma imorgon också så det blir väl samma sak då, att ha tråkigt och sova sen är det helg och det är ju najs.
Jag hade fel när jag gissade att leksand skulle vinna matchen för sundavall vann med 1-0 men det roliga va att Karlberg och Jackman var tillbaka och nu är det bara att hoppas att Ullman och Janne Huokko kommer tillbax snart.
Dessutom så är det Eddie Läck som håller Leksands dröm i liv för han presterar grymt bra på matcherna.
Strunt samma.
Nu är mamma och Pappa och tittar på Elton John så de är väl hemma klockan 23 eller 24 ikväll så då får man ta hand om lillebrorsan och se till så att han går och lägger sig i tid.
Men nu ska jag fortsätta att titta på Du är vad du äter så får jag se vad jag ska se på efter:)
Puss och kram / mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: