2008-12-05
 22:04:59

hahah de vann

Hahha jag hade rätt Leksand vann med 4-2 jag är ju grym på att gissa.
Farsan har ej kommit hem och det är lite konstigt vem fan vill träffa massa jävla gamla funkisar men jag antar att han har trevligt för han gillar ju prata 24/7.
Till middag idag åt vi taccos och det var jag som lagade jag är grym på att laga mat :) (fast det tycker inte min farmor)
men säg gillar hon nåt jag gör. Låt mej tänka! NEJ för allt jag gör är fel det är ju tur att jag har en fläck fri bror och pappa eftersom allt är mitt fel.
Och enligt henne är det mitt fel att jag finns men det är ju inte sant för jag har inte själv valt att få leva i denna värld eller har jag?
inte vad jag vet iallafall!!
Men nu ska jag sätta mig och skriva på min andra blogg som kommer vara lite mer om sport tex hockey och fotboll typ medans denna blogg kommer att handla om mig mer och mitt liv!<3
puss och hej //mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: