2008-12-29
 10:34:40

God morgon<3

Mamma kom  in för 10minutersen och våkte både mig och  Michelle för att jag måste till Reagera klinken i Skärholmen för att jag måste träna mina knän igen. Jag iallafall grymt trött så vi kommer nog inte dit förren 12 iallfall och efter det ska jag träffa Isabella och typ bara ta det lungt tror jah. Sen när kommer blir det att städa för att det är Nyår snart och alla mina kläder,skivor, bärbara datan allt ligger på golvet elr i soffan. Och egentligen behöver jag inte ha dem bärbara datorn den är bara en anning snabbare än min dator som jag skriver ifrån nu. Igår kväll sog vi första perioden utav Sverige -  Slovaiken klockan halv 1 i natt och när vi stängde av tv så ledde Sverige med 2-0 och nu ser jag att de vann med 3-1.
Och i kväll blir det att träna igen för knät men vet ej om jag orkar men jah ska och det kommer bli mitt nyårs löfte att komma i Form till badsäsongen. Men självklart har jah några till löften men det kan jag ju inte berätta för er så klart.
Men nu orkar jah inte skriva mer.

                                                                                             kram micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: