2008-12-21
 17:32:04

21/12-08

Ja då var det jullov då och i Fredags var jag med Sara och såg Twilight på Heron och den var så jävla bra den borde alla se.
Efter det så åkte vi till m-höjden och träffade Johan och Sebbe, vi träffade senare också Lukas men han gick hem efter kanske en halvtimma,
Pappa va i Linköping fredag till lördag så jag, mamma och Christian var hemma själva, rätt skönt att slippa höra nån skrika att man ska städa sitt rum.
För det skulle jag gjort i går men det orkade jag inte så jag satt i Pyjamas hela dagen och bara slappade typ men idag fick jag städa och det är verkligen i roligt.
Imorgon ska jag klippa håret men efter det så vet jag ej vad jag ska göra kanske träffa nån kompis efter som Issa har gått och blivit sjuk.
men nu ska jag ta och slappa och titta på nån film tror jag.
Kram och puss// mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: