2008-12-31
 15:31:48

2008 snart 2009

Ja nu är det 50min kvar tills Malin m Familj och Harald m Familj kommer hit för att fira Nyår och jag har precis blivit klart med sminket och kläderna så nu kan jag bara slappa i 49min.
Ja och årets tema på mat är Mexianskt, det var pappas idé själv ville jag ha typ Indiskt elr afrikanskt men strunt samma dett funkar nog också. Hoppas jag.
Harald m Familj ska slagga kvar villet betyder att jag får flytta in i mitt gamla rum för att sova på soffan medans Harald ska sova i min säng och hans föräldrar i min dubbel soffa.
Dagens kläder är en typ rutig kjol från Lindex, ett svart linne och leopard legins typ och sedan en kofta som är rosagrå.
Hoppas detta nyår blir lika roligt och lyckat som förra nyår men det vet jag ju inte förren jag går och lägger mig i natt någon gång.
Hoppas jag är pigg nog att vara vaken tills Malin och de går hem för förra året somnade jag innan typ men med 12timmars sömn i natt så har jag mycket krafter även fast jag just nu sitter och slummrar.
Just nu sitter jag och skriver medans jag samtidigt hör mamma och pappa som stressar omkring och plockar undan det sista innan gästerna kommer.
Igår var jag och nyårshandlade med Pappa och Jonas (malins pappa) och då träffade vi Katarina Laike (pappas kompis & jobbar på skolan där jag går) och hon har värdes sötaste son, han är bara ett halvår gammal.
Jag snackade nyss med min Kusse '(anna) och hon fick en stressboll som jah också fått och den hade gott sönder och då frågade jag henne hur den gått sönder.
Hon bara jo det var så att jah skulle lägga den på hyllan och då råkade jah trycka på den lite för hårt och då exploderade den.
Jag trodde jah skulle dö av garv när hon sa det ass skit jag höll på dööö.
Igår var jag även med Amanda och vi hade grymt kul när vi satt och pratade om våra klasser och vikarer vi haft och vi sjöng SingStar, Tittade på PlayDelaSol och The PrefectMan.
Den filmem är grymt kul jag rekomendera att se The Perfect Man, Även PlayDelaSol är också rätt bra. Vi Spelade även ett spel som heter Tjejsnack.
Men nu ska jag titta på Life of Ryan och snacka om att han ofta hamnar ikläm mellan sina föräldrar, är glad att min föräldrar ej är skilda :)
                                                                                       Gott Nytt År allihopa om jag
                                                                                        ej hinner skriva något mer
                                                                                         MvH Mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: