2011-03-05
 20:21:48

Hemma igen

Hemma igen efter en underbar vecka i Idre, kan nog säga den bästa som jag någonsin haft när jag varit uppe i Idre. Veckan har erbjudit mycket skidåkning, skoteråkning, tjejsnack, sleepover hos pojkvänn och mycket andra roliga saker.

Lördag 26Feb2011
Lördagen var första dagen uppe i´Idre för vi kom ju upp sent på fredag kvällen eller rättare sagt natten kanske man kan säga istället. Det var även min och Niklas 1månads dag men tyvärr fick jag ju inte spendera den med min underbara pojkvän men jag överlevde ju iallafall verkar det som. Första dagen satsade jag på att plugga ganska mycket medans resten av familjen var ute och åkte skidor.

Söndag 27Feb2011
Var verkligen en dag med kaos och massa andra tråkigheter som gjorde att dagen förstördes en aning men det ordnade sig ändå ganska bra. Förutom att vi låste in nycklen i gareget så vi fick bryta oss in så glömde vi mina pjäxor hemma i sthlm. Så jag och mamma kom inte ut i backen förren efter lunch tiden men man fick ganska fina åk då med men man var ganska slut sen innan.

Måndag 28Feb2011
Farmors födelsedag som vi aldrig är hemma på men hon fyllde iallafall 81år och pappa ringde och grattade henne från oss alla. Det var varmt och skönt ute även denna dag och ¨på eftermiddagen så träffade jag Karkki och hennes syster Kattis som jag åkte med senare kom också en gammal dagis kompis Mathilda och åkte med oss. Vilket var riktigt roligt. Något som var mindre roligt var att pappa skadade knät pga att vissa idioter inte kan åka i liften rätt så då vreds pappa knä om!

Tisdag 1Mars2011
Var nog den bästa dagen på hela veckan för då fick jag äntligen träffa Älskling igen efter nästan en vecka borta från varandra. För han kom upp på söndagen för de har ett litet sött hus där eller rättare sagt hans mormor och morfar så då kom han, hans Syster Jossan och hennes kille Micke och åkte skidor med oss denna dag. Vi blev ganska många som åkte tillsammans eftersom Matte, karkki och Kattis också kom och åkte med oss. Kvällen avslutades med att jag sov hos Niklas och dem vilket var super mysigt-


Onsdag, Torsdag och Fredag kommer imorgon.
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: