2011-03-06
 17:23:48

Fortsättning

Onsdag 2Mars2011
Det var också en dag med underbar väder som spenderades med Niklas och de andra söta ungarna i backen, visserligen så blev jag inte så glad när Niklas sa att han skulle åka Chocken. Sveriges brantaste backe och efter lång väntan så fick jag svaret som jag ville ha att han klarade det.
Annars hände det inte så mycket på onsdagen utan den var mest slapp.

Torsdag 3Mars2011
Det blev skoter för hela slanten dagen till ära och jag fick åka bakom min älskling som var grym på att köra och man fick se mycket saker som man aldrig sett förr. För jag har ju bara åkt skidor innan men nu har jag även sätt saker runt omkring vilket var vackert som tusan. Vi fick pimpla men ingen fick något, åt grillad korv i en lappkåta och jag fick även testa och köra å det var inte enkelt överhuvudtaget för när jag ville svänga så kom jag åt gasen och det ska man ju inte göra.
Dagen var super mysig med alla de som var med vilket var Niklas Morfar, Mamma, Syster, hennes kille, Pappa, Mamma och Christian.

Fredag 4Mars2011
Var sista dagen på skidor och jag fick mitt kbä om vridet för att den förbaskade pistgubben inte kunde stanna sittliften när en av mina vänner rasade pga att hon gled för långt fram. Så min skida kom under henne och då vreds hela benet med. Så fick åka upp med en skida.

Det var lite om vad som hände uppe i Idre och det var inte många på campingen som man kände i år vilket var lite tråkigt. Men då fick man sova istället :P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: