2011-01-05
 23:51:36

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ja denna jävla bronsmatchen gick ju åt helvete den med och när jag säger detta så tror jag ni förstår att USA vann. Sen spelar det ingen roll med hur mycket eller något sådant.
Nu lägger jag detta års JVM bakom mig och ser fram mot nästa års då jag hoppas på GULD men jag vill även säga att Sverige spelat jätte bra så det är synd att det inte gick hela vägen. Gillar bara inte se hur besvikna spelarna blir efter matchens slut!
Ska ta och käka lite kräm för är hungrig detta blir min middag eftersom jag åt på tacobar med Farmor och Christian så sent. Sedan ska jag ta och sova ut ordentligt inatt för imorgon ska jag kolla efter en julklapp till Marcus och fika med Kristina så hon får vara smak råd :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: