2011-01-20
 20:55:55

Torsdag

Trodde jag skrev igår men såg nu att jag tydligen inte gjorde det så jag har ju iq mås, men nu vet jag att jag skriver iallafall. Kom nyss hem från Kikki, där jag varit sen tre så vi har bara myst och tagit det lungt sedan så kom lilla Felix hem från skolan så jag hjälpte honom en aning med Svenska läxan.
Jag stannade även kvar för att äta middag vilket var mysigt och jag fick träffa Simon som jag inte träffat på väldans länge. Det var roligt faktiskt!
På Lunchen var jag och Patricia upp och käkade upp på torget i Liljeholmen för att snacka lite grann vilket var väldans roligt och det blev väldans mycket skratt kan jag tala om iallafall.

Gårdagen var väldans bra den med och jag hade väldigt rolig stund med Emelie på lunchen så det var skönt att prata med henne. Hon e så förstånde men ändå inte rädd för att säga precis vad hon tycker, vilket enligt mig är jätte viktigt för det får mig att tänka efter.
Vad skulle jag göra utan henne, då skulle jag antagligen under antar jag!

Helgen vet jag inte riktigt än hur den ska spenderas men just nu verkar det som att jag ska hänga med Patricia imorgon efter skolan ett tag. Och på lördag så blir det antagligen först bio med Malle och sedan hem till Kikki och Felix för en filmkväll och sleepover.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-20, 21:37:02

Vad var det som hade hänt mellan dig och Patricia? vem är killen? :)


Micaela
PUBLICERAT: 2011-01-20, 21:45:00

Detta är privat så det tänker jag inte ta upp för vi har gått vidare och vad menar du för kille? :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-20, 22:35:29

Mr x :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: