2011-01-24
 15:57:29

Metallprofil

Precis hemkommen från skolan där jag jobbat stenhårt med min stålprofil som jág är as nöjd att jag fixat med idag och sen så e Johannes elak mot mig :(
Men huvudsaken är att jag är nöjd för det är jag, tyckte det var lite läskigt i början men det blev helt okej med hjälp från läraren. Snackade med Patricia påvägen hem och fick reda på att hon skulle jobba i liljeholmen så vi kunde käka lunch imorgon och snacka. Men idag har jag käkat med Niklas som går i fordon, vilket var väldigt roligt för då fick jag även lyssna på vad fordons killar har för humor :)
För det var 3till som jag inte alls minns namnet på som åt med oss men kan tala om att jag hade ganska roligt iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: