2011-02-14
 08:58:17

Alla hjärtansdag

Glad alla hjärtansdag alla söta!

Sitter just nu i skolan och ska strax börja jobba på det som behövs tränas in på den praktiska biten om jag klarar av att koncentrera mig. Kan iallafall tala om att dagen kunde ha börjat bättre men tyvärr så gjorde den inte det så det e skönt att jag kan snacka med Niklas om det sen. Det är bästa med att Niklas att han lyssnar och förstår bättre än många andra mäniskor.
Jag tror att allt har en orsak och ovasett hur det här slutar så vet jag inom mig vad som e sant och inte sant, önskar 2011 kunde ha startat på ett bättre sätt men det är bara ta det och gå vidare.

Detta är en dag då man ska tillbringa med de man älskar, vilket jag också kommer att göra men jag kommer även tänka tillbaka på alla glada minnen med min gamla kompisar som jag inte umgås med nuförtiden pga olika saker. För man kan ha blivit sårad eller sårat någon men alla de som har en plats i mitt hjärta eller haft en plats i mitt hjärta kommer alltid betyda för mig.

Skriver senare ikväll när jag e hemma hos älskling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: